diumenge, 15 de maig del 2011

COLÒNIES A LA MANREANA.

Aquest és l'article que vàrem escriure el primer dia de colònies i que per problemes tècnics de manteniment o reparació del "blogspot" vam haver de penjar al bloc de música a l'apartat d'infantil.


Hola, em presentaré:
Sóc un follet i ahir, com cada dia, vaig anar a fer un tomb pels voltants del meu poble.
Quan feia una estoneta que caminava vaig notar unes fortes vibracions que venien d’algun lloc proper. Vaig fer cas a la meva intuïció i...
... quina va ser la meva sorpresa que, prop de Juneda em vaig trobar una casa anomenada Manreana on hi havia uns ésser un xic peculiars. Per aquell espai verd hi jugaven una colla de caragolets follets, unes vaques que es feien anomenar Mariona, unes granotetes verdes que botaven, unes mosquetes que no paraven de volar, uns xais mandrosos i saltadors, uns cavalls salvatges, uns pollets amb les seves lloques...
Jo me’ls mirava ansiós d’acostar-m’hi però no gosava. A la fi, dues nenes que anaven amb bici em van descobrir i em van convidar a anar a jugar amb tota aquella fauna.
M’ho vaig passar bestialment bé i, em van donar l’encàrrec de dir-vos que no us trobaven gens a faltar. Ho sento famílies.
Per cert, si voleu veure com ens ho vam passar, mireu, mireu i gaudiu!!!!

CLIP0304 por gcaldero

PD: també hi havia unes gallines que anaven una mica de bòlit, no sé ben bé què feien però eren molt amables i atentes. Em van dir que us donés un beset ben gran de part d’elles i de tota la fauna (peixets, caragols i conills) de la Manreana.

1 comentari:

  1. Esteu tots tan bonics... Sembla per les imatges i els comentaris del Marc L. que us ho heu passat molt bé, quina enveja que feu. Una forta abraçada per tot el parvulari.

    ResponElimina